Skip to main content
Português
English
Log In
Log in with CIÊNCIA-ID
Email address
Password
Log in
New user? Click here to register.
Have you forgotten your password?
Communities & Collections
Browse repository
Entities
Statistics
Português
English
Log In
Log in with CIÊNCIA-ID
Email address
Password
Log in
New user? Click here to register.
Have you forgotten your password?
Home
Faculdade de Ciência e Tecnologia
Departamento de Ciências da Engenharia e da Arquitectura
Grupo Tecnologia, Redes e Sociedade
FCT (GTRS) - Apresentações
Uso do KAHOOT e de estratégia de gamificação no ensino superior: relato de experiência da aplicação do Peer Instruction como metodologia de ensino
Publication
Uso do KAHOOT e de estratégia de gamificação no ensino superior: relato de experiência da aplicação do Peer Instruction como metodologia de ensino
2019-09-26
Conference object
Open access
http://hdl.handle.net/10284/8095
Use this identifier to reference this record.
Name:
Description:
Size:
Format:
APRSelma_IICONCITEC2019.pdf
276.44 KB
Adobe PDF
Download
Send Feedback
Authors
Cavaignac, Selma
Gouveia, Luis Borges
Advisor(s)
Abstract(s)
Description
Keywords
Gamificação
Ensino e aprendizagem
Ensino Superior
Kahoot
URI
http://hdl.handle.net/10284/8095
Pedagogical Context
Citation
Research Projects
Organizational Units
Journal Issue
Publisher
Collections
FCT (GTRS) - Apresentações
CC License
cclicense-by
Full item page